Bariseau Mottrie
Een krachtige campagne en online strategie voor Opel verdeler.
De autoverdeler Bariseau Mottrie wilde een opvallend campagnebeeld om hun brand awareness te verbeteren. Ze hadden geen specifiek beeld in gedachten dus konden wij onze creativiteit de vrije loop laten gaan.
Paarden! Dat is wat Waregem en auto's gemeen hebben.
Bariseau Mottrie opende een nieuwe vestiging in Waregem, de stad die bekend staat om zijn paardenkoersen. Tijdens onze creatieve brainstorm hielden we het paardenthema dan ook in gedachten. En wat is er nu krachtiger dan een paard dat over de gloednieuwe Opel wagen springt?
Bekijk hier hoe het campagnebeeld tot stand kwam...
De cijfers spreken voor zich
Voor deze campagne werkten we nauw samen met onze digitale marketing partner Marked om een nieuwe marketingstrategie te ontwikkelen en een online reclamecampagne op te zetten voor Bariseau Mottrie. En het mag gezegd worden dat de resultaten net zo indrukwekkend zijn als het campagnebeeld.
(cijfers na 1 maand campagne)
google ads impressies
1.389.594
facebook ads impressies
790.424
totaal nieuwe websitebezoekers
4.230
google ads clicks
459
facebook ads clicks
3.773